Főmenü
 
 

Az Ön cégénél kinek a büntetése a postára járás?

A legkisebb cégtől a legnagyobbig szinte mindenhol probléma a postára járás. A levelek és csomagok feladását és átvételét sok helyen még mindig valamelyik alkalmazott intézi, akinél ez a munkaidő jelentős részét teszi ki nap mint nap. Ez a megoldás nem igazán költséghatékony, gazdaságtalan és korszerűtlen.

 

Mire jó az outsourcing?

Az outsourcing a munka kiközvetítését jelenti. Az USA-ban terjedt el először, később Európa, így Magyarország is megismerte, megszerette ezt a munkaszervezési módszert.

A lényege az, hogy egy vállalat a fő tevékenységéhez szorosan nem kötődő, de mégis fontos feladatokat kiadja egy alvállalkozónak. Ilyen feladat lehet például a piackutatás, az ügyfélszolgálat, a fuvarozás vagy a postázás is.

A tevékenység így olyan céghez kerül, amely nem csak, hogy jobban ért hozzá, de folyamatosan ezzel foglalkozik, így kisebbek a költségei és olcsóbban meg tudja oldani a feladatot. Azért költséghatékonyabb például egy külsős fuvarozó, mert folyamatosan használja gépjárműveit - ha a cég saját járművet venne erre a célra, az nem lenne optimálisan kihasználva.

 

Miért érdemes kiközvetítenie a postai ügyintézést?

Az outsourcing a költséghatékonyságot is növeli. Az Ön alkalmazottainak nem kell többé a postára járással bajlódniuk, drága munkaidejüket így valóban szakmai feladatokra fordíthatják.

A minőség is növekszik a kiközvetítéssel. Nincs több hibásan kitöltött formanyomtatvány, rosszul összeállított csomag, a díjszabás buktatói miatti extra költség.

 

A gyakorlatban hogy néz ki a munkafolyamat?

Cégposta szolgáltatásunk keretében munkatársunk minden munkanapon meglátogatja az Ön irodáját és a postát. A postára reggelig beérkezett küldeményeket  kiszállítja a céghez, majd a feladnivaló, kimenő küldeményeket szakszerűen, időben postára adja.  A legtöbb cégposta megbízónk hétfőtől péntekig, naponta egyszer, vagy akár kétszer fogadja munkatársunkat.

Lehetőség van extra szolgáltatások igénybevételére, például gyorsított feladásra,  ekkor közvetlenül a Posta elosztó-központjánál adjuk fel a küldeményt, ami átlagosan 1 nap időnyereséget jelent. Folyamatos postafutár szolgálatunk mellett alkalmi megbízásként is vállalunk tömeges feladást, annak minden szakmai és díjszabás optimalizálási segítséggel.Direkt marketing akciók lebonyolításában komoly tapasztalatunk van, ráadásul cégposta partnereinknek ezt különösen kedvező áron, akár teljes körű szolgáltatást nyújtva valósítjuk meg.

 

Miért a Budabox az ideális megoldás?

> 19 év gyakorlati tapasztalata és 30 év szakmai múlt, valamint az eddigi elégedett ügyfelek kiemelkedően magas száma is garantálja a minőséget.

> Hosszú távú partnereivé szeretnénk válni, ezért mindenképpen a piaci viszonyokhoz képest kedvezőbb árat kínálunk, mindent megteszünk a költségek ésszerű csökkentésének érdekében ingyenes tanácsadóként.

> Évek óta működő "Próbajárat" akciónk keretében Ön egy hónapig teljesen ingyenkipróbálhatja cégposta szolgáltatásunkat! Csak akkor kötünk Önnel szerződést, ha ez az időszak megfelelt az elvárásainak, bebizonyosodik az Ön számára is az outsourcing hatékonysága.

 

Levélben utazunk... utazzon velünk Ön is!

Bővebb információért, személyre szabott árajánlatért vagy a próbajárat megrendeléséért kérjük keressen meg minket az alábbi elérhetőségeinken:

info@budabox.hu

Sonkoly László, ügyigazgató:
06-30-941-8559


  info@budabox.hu- Copyright (c) 2011, Budabox Kft. Minden jog fenntartva.

 

 

Egy postára járással megbízott titkárnő nem csak, hogy utálni fogja a feladatot, de könnyen hibázik is, anyagi kárt is okozva ezzel.

 

 

 

Az outsourcing globálisan is működik, például az IBM francia vállalata Magyarországon működteti a telefonos ügyfélszolgálatát, franciául jól beszélő magyar munkatársakkal.

 

 

 

 

 

 

 

 

Munkatársunk minden nap abban az időpontban érkezik Önökhöz, amikor kérik! Illeszkedünk a kialakult napi rutinba, hogy így is növeljük az iroda hatékonyságát.